Pereiti prie turinio

ABS lempa MP II


Murma

Rekomenduojami pranešimai

Kazkokia mistika, pavaziavus 2H (nu koki 50m) po kiek laiko uzsidega ABS lempa ir ABS nustoja veikti, nors jei iskart pabandysi stabdyti tai veikia. Jei auto stovi su uzvestu varikliu lempa neuzsidega, bet cia kaip ir daviklio gedimas manau nu kaip ir niekai. Taciau siandien uzkuriau varikli ant 4H, vaziuoju-ABS nedega, perjungiu ant 2H iskart uzidega ABS, kur problema :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bandyk asikintis ar tvarkingai veikia superselectas, man budavo ijungus 4HLc irgi uzsidegdavo ABS, patikrino, davikliai veikia. superselecto vakuumines slangutes buvo sumaisytos ir neatsijungdavo priekis, apkeiciau ir ABS nebedega ir priekis atsijungia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tarpasinis difas mirkcioja, kuro naudoja virs 10 , kaip dviduriui sakyciau daugoka, gal ir sumaisytos slangutes galetu buti, taciau 4H ijungus tarpasinis difas nustoja mirkcioti (nebedega). Gal turit kokia schema kaip turetu buti sujungtas vakumas? :?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai vat jei mirkcioja, vadinasi neissijungia, cia ir bus beda. reikia patikrint visus daviklius, vakuuma. schema turetum rasti cia http://www.japancats.ru smulkiau negaliu duot nuorodos, bo is namu neileidzia i ta tinklapi.

buna, kad nupuva laidai nuo davikliu, o gal paprasciausiai reikia prasieit per vakuumo slangeles gali but, kad nesandari sistema, pas mane buvo kelios slangeles sutruke galuose.

o sumaise man meistrai kai galva kele, tai atradau grynai metodom tykanija.

aj tiesa dar gali neveikt elektro magnetiniai klapaniukai, kurie skirsto vakuuma, bet cia jau reikia imti i rankas manuala ir pagal ji tikrinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi nesuprantu, bet kaip rasiau auksciau nueini i http://www.translaite.ru irasai to puslapio adresa kuri isversti nori ir jis tau isvecia. Pabandysiu nuoroda isversto puslapio ideti, gal suveisks.

http://www.translate.ru/url/tran_url.as ... ubmit2.y=6

 

Ten raso kad del daugybes priezasciu gali degti arba nedegti tos kontrolines lempos....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu autuks, nepirma kart padedi :salut: , bandysiu ieskoti pagal situos nurodymus http://www.translare.ru nelabai tiksliai vercia, na bet esme suprasti eina. Va prisminiau priekinis mano MP tiltas tai atsijungia, nes buvo situaciju kai ant 2H buksuoji - jungi i padeti 4H ir normaliai pradedi ropoti :)

i sveikata, gal ir tu man kada padesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo galesiu tuo padesiu autuk :salut: Na vakar bandziau su slangom pazaisti, numovus slanga nuo to resiverio, girdisi oro traukimas, vadinas su sistemos sandarumu kaip ir viskas gerai. Artimiausiu metu bandysiu tuos elekromagnetinius voztuvus pakeisiti ir po radija ta valdymo bloka perziureti. :roll:

Kokie saulius.v pasiekimai ? Gal bendrom jegom ka nors surasim, nes gedimas manau identiskas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va dar:

общем Камрады промерил я цепи и датчики СуперСелекта и вот коротенький отчетец.

Напомню , что индикация СС у меня работает без глюков.

Снимаем магнитолу, там видим два блока управления синий это блок управления антенной и черный это блок управления СС. Снял блок упр антенной и потом снял блок СС (пока блок антенны не снимешь открутить блок СС не получится, далее от блока упр СС отсоединяем разъем распиновка такая

см фото ) отсчет 1 ножка верхняя справа и потом против часовой стрелки 2,3,4 , потом нижняя справа 5,6,7,8,9.10(так же против часовой стрелки).

8 нога это общий корпус.

Установил прибор на режим кОм и начал промерять

Получились вот такие параметры:

1 ножка – Датчик включения режима Hi/Lo

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – цепь замкнута

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – цепь замкнута.

2 ножка – Датчик включения режима 4WD

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора - цепь разомкнута

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – цепь замкнута

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – цепь замкнута.

3 ножка – питание блока (ключ зажигания в положение ON).

5 ножка – Датчик выбора режима блокировки межосевого дифференциала

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора - цепь разомкнута

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – цепь разомкнута

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – цепь замкнута.

6 ножка – Датчик включения муфты подключения переднего моста

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора - цепь разомкнута

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – цепь замкнута

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – цепь замкнута.

7 ножка – Датчик включения блокировки межосевого дифференциала

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора - цепь разомкнута

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – цепь разомкнута

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора - цепь замкнута

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – цепь замкнута.

 

Деле подключил разъём к блоку управления и проверил управляющее напряжение.

Ключ на запуск двигателя , запуск и медленно катаясь взад перед делал промеры

Все переключения раздатки делал через нейтраль

1 ножка

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 0 В

2 ножка

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 0 В

5 ножка

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 0 В

6 ножка

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 0 В

7 ножка

Рычаг раздатки в положение 2H – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 0 В

4 ножка – лампа индикации блокировки дифференциала

Рычаг в положение 4Н – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4HLc – показания прибора – 0 В

9 ножка – лампа состояния задних колёс

Рычаг в положение 4НLc – показания прибора – 12 В

Рычаг в положение 4LLc – показания прибора – 12 В

10 ножка – лампа состояния передних колёс

Рычаг в положение 2Н – показания прибора – 0 В

Рычаг в положение 4H – показания прибора – 12 В

Напряжение во всех режимах гулять не должно.

Ну вот вроди и все.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu lyg atsikapsciau netoli teisybes :) , manau variantai gali buti keli, arba kaltas centrinio diferencialo daviklis, arba greiciu dezes gumos arba razdatkes vidinis susidevejimas, na dar gali buti ankstesnis nevykes razdatkes remontas. Kodel taip sprendziu? Ogi del to, kad parsiveziau is lauzyno elektromagnetini voztuva ir ji pakaitaliojau - viskas kaip ir buve. Po to pabandziau labiau atlauzti tiltu ijungimo svirti - diferencialo lempa GESTA. IR vaziuojant ir visaip kitaip, laikant svirti ant itempimo indikatorius nebemirkcioja. Tai va bandysiu issukti ta davikli, paziureti kas su juo yra. Pranesiu kas gavosi.

Tiesa gal zinot ar turi koki nors reguliavima razdatkes perjungimo svirtis, gal uztektu tik pareguliuoti, kad dasijungtu iki galo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Na lyg ir susitvarkiau problema, centrinio difo lempute nebemirkcioja ir ABS neuzsidega. Paskaiciau rusu forumus ir perejau visus penkis diferiancialo daviklius, is po pirmojo ismeciau saiba ir viskas susitvarke. Matyt isdilimas savo padare ir kokio 0,2 mm truko kad daviklis normaliai junginetusi. Tiesa rusu forumai raso, kad norint tuos daviklius pakeisti, reikia lupti lauk razdatke, man to nereikejo, bet prasiknisau visa gera pusdeni. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.